Головна »
2012 »
Вересень »
10 » АМКУ зацікавився цінами в супермаркетах
12:28 АМКУ зацікавився цінами в супермаркетах |
Антимонопольний комітет України проводить розслідування діяльності великих торговельних мереж Києва.
АМКУ аналізує діяльність мереж, які працюють у Києві під брендами Ашан, Сільпо, Фора, Фуршет, Велика кишеня, АТБ, ЕКО маркет, Караван, Billa, Край і країна, Перехрестя, СПАР, Novus, Бімаркет і Метро - на предмет дотримання вимог конкуренційного закондательства.
Підставою для розслідування стало застосування торговельними мережами схожих механізмів, які могли призвести до економічно необгрунтованого підвищення цін на продукти харчування. Так, ціни на молочну продукцію, макаронні вироби, соняшникова олія, крупи, м'ясо і рибу у 2011 році і на початку 2012 року ціни підвищилися на 15 - 60%. У той же час індекс споживчих цін у столиці зріс на 13,5%.
Такі дії торгових мереж можуть містити ознаки антиконкурентних узгоджених дій, за вчинення яких законодавство передбачає штрафні санкції в розмірі до 10% доходу компаній-відповідачів.
За інформацією прес-служби АМКУ.
http://jurliga.ligazakon.ua/news/2012/9/10/71903.htm
|
Переглядів: 354 |
Додав: pierre_cardin
| Рейтинг: 0.0/0 |