Юридична фірма B.Glyadyk & Partners | www.glyadyk.com.ua

Головна | Мій профіль | Вихід | RSS

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » 2012 » Травень » 28 » Порядок проведення перевірок у сфері торгівлі та надання послуг вступив в силу
13:06
Порядок проведення перевірок у сфері торгівлі та надання послуг вступив в силу
Сьогодні набув чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України N 310 від 07.03.2012, яким затверджено Порядок проведення перевірок у суб'єктів господарювання сфери торгівлі і послуг.

Порядок визначає механізм здійснення державного контролю посадовими особами Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів та його територіальних органів за дотриманням законодавства про захист прав споживачів суб'єктами господарювання сфери торгівлі і послуг, у тому числі ресторанного господарства, окрім Госпотребінспекціі в Автономній Республіці Крим.

Контроль проводитиметься шляхом проведення у суб'єктів господарювання планових та позапланових перевірок.

Перед проведенням планової перевірки відповідний орган з питань захисту прав споживачів повинен направити суб'єкту господарювання письмове повідомлення про проведення планової перевірки не пізніше, ніж за десять днів до дня його проведення.

Згідно з Порядком, позапланові перевірки суб'єктів господарювання проводяться посадовими особами на наступних підставах:

- Подання суб'єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу з питань захисту прав споживачів про здійснення перевірки за його бажанням;

- Виявлення та підтвердження недостовірності даних, заявлених у документах обов'язкової звітності, поданих суб'єктом господарювання;

- Перевірки виконання суб'єктом господарювання приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення планових перевірок органом з питань захисту прав споживачів;

- Звернення фізичних та юридичних осіб про порушення суб'єктом господарювання вимог законодавства. Позапланова перевірка в цьому випадку здійснюється за наявності згоди на проведення позапланових заходів зі здійснення державного контролю Госпотребнспекціі Україні;

- Неподання у встановлений термін суб'єктом господарювання документів обов'язкової звітності без поважних причин, а також письмових пояснень про причини, які перешкоджали поданню таких документів;

- Настання аварії, смерті потерпілого внаслідок нещасного випадку або професійного захворювання, що було пов'язано з діяльністю суб'єкта господарювання.

Зазначимо, що під час позапланової перевірки з'ясовуються лише ті питання, необхідність перевірки яких стала підставою для її здійснення, з обов'язковим зазначенням цих питань у направленні на проведення перевірки.

Повторна позапланова перевірка суб'єкта господарювання за один і той же період, з одного й того ж предмету, на одному і тому ж підставі не допускається. У разі надходження кількох скарг на підприємства з одного й того ж приводу позапланова перевірка проводиться один раз.

Звертаємо увагу на те, що згідно з Порядком, скарги на дії посадових осіб при проведенні перевірок, видані ними приписи, а також на рішення посадових осіб, подаються в Госпотребнспекцію Україні або її територіальний орган з питань захисту прав споживачів, який проводив перевірку, керівник якого в протягом трьох робочих днів зобов'язаний забезпечити пересилання скарги з відповідними матеріалами перевірки та поясненнями з питань, порушених у скарзі, в Госпотребінспекцію Україні.

При цьому подача скарги не позбавляє суб'єкта господарювання права звернутися безпосередньо до суду.

Дія Порядку не поширюється на відносини, пов'язані зі здійсненням державного нагляду і контролю нехарчової продукції.

Ліга: Закон

Переглядів: 501 | Додав: pierre_cardin | Рейтинг: 0.0/0

Пошук

Календар

«  Травень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031