Юридична фірма B.Glyadyk & Partners | www.glyadyk.com.ua

Головна | Мій профіль | Вихід | RSS

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Головна » 2012 » Травень » 30 » Інженери Porsche і Renault наочно довели абсурдність українського податку на багатство
22:18
Інженери Porsche і Renault наочно довели абсурдність українського податку на багатство
В останній тиждень активізувалися розмови про введення в Україні податку на багатство. Про це українській владі натякнули в МВФ, та й Президент дав зрозуміти, що введення подібного податку - питання вже вирішене. Між тим, поки ще не оприлюднений остаточний варіант законопроекту "Про податок на розкіш", але по коротким повідомленнями можна судити, що його будуть створювати шляхом злиття двох версій законопроекту: мінфінівської і Мінсоцполітики. 
Як уже повідомляв AUTO-Consulting, у версії Мінсоцполітики передбачалося обкласти податком всі автомобілі виходячи з обсягу двигуна - понад 3,5 л. Саме такі автомобілі, на думку авторів законопроекту, є розкішними і підлягають додатковому оброку. Вже тоді було ясно, що під дію цього закону не потраплять такі автомобілі, як Audi Q7, BMW X5, Porsche Cayenne, Mercedes-Benz S-Class і Range Rover в певних версіях.

Місяць тому AUTO-Consulting повідомляв, що світова тенденція автомобілебудування рухається по шляху зменшення обсягів і принцип визначення розкоші в залежності від об'єму двигуна - це анахронізм, точно такий же, як і потужність двигуна.

Як стало відомо AUTO-Consulting, інженери компанії Porsche взагалі прийняли рішення в новому поколінні моделі Panamera відмовитися від многокубатурних моторів V8 і перейти на двигун 3,0 з подвійним турбонаддувом, що видає 420 к.с. Як би виглядали наші законодавці, якщо б прийняли редакцію закону, за яким жоден Porsche Panamera не вважався б розкішшю при ціні в Україну з урахуванням комплектації далеко за 100000 євро?

За нашою інформацією, в робочому варіанті пропонувалося знизити "планку" "розкішного" обсягу до 3 л, але тоді вже є ризик зачепити власників далеко не розкішних, а робочих машин із застарілими двигунами, яких багато в Україні.

Інженери Porsche наочно продемонстрували абсурдність принципу стягнення податку на багатство в залежності від об'єму двигуна, - вважають в AUTO-Consulting. Передові технології, які використовуються в автомобілебудуванні, сьогодні вже не прив'язуються до літражу мотора.

А гонка за пониженням обсягу буде нескінченною. І завжди є ризик, що найпрогресивніші автовиробники "вилізуть" а господарі не заплатять податок за межі, встановлені українськими законотворцями. Так, у травні в Києві продемонстрували двигун Renault RS27 Формули1 з об'ємом 2,4 л і потужністю ... 750 к.с. А як відомо, з часом, технології Формули1 з'являються і на серійних авто.

На Пекінському автосалоні журналісти AUTO-Consulting бачили і електричні версії преміум-автомобілів, які взагалі не мають об'єму двигуна, тому що їздять на електротязі. Ось так завдання поставили автомобільні інженери українським законодавцям!

www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=23909
Переглядів: 393 | Додав: pierre_cardin | Рейтинг: 0.0/0

Пошук

Календар

«  Травень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031