Постановою № 1277 Кабмін затвердив Положення про систему обліку публічної інформації, яким регулюється ведення системи обліку, де реєструються документи, що перебувають у суб'єктів владних повноважень.
Адміністратором системи обліку відповідно до Положення виступає відповідний орган. Він повинен забезпечувати оприлюднення інформації на своєму офіційному сайті або іншим прийнятним способом (у разі відсутності сайту), а також надавати доступ до системи обліку за запитами.
Згідно з Положенням, на кожний документ має створюватися окрема картка, в якій повинні бути вказані: назва, номер, дата створення та надходження документа, джерело інформації (автор, відповідний підрозділ), передбачене законом підставу віднесення інформації до категорії з обмеженим доступом і термін такого обмеження , галузь, ключові слова, тип, носій документа (текстовий документ, плівки, відео-і аудіозаписи тощо), вид документа (нормативні акти, угоди, рішення, протоколи, звіти, прес-релізи), а також форма і місце зберігання документа.
Внесення будь-яких змін в систему обліку у разі виявлення неточності, помилки або зміни інформації про документ, внесеної раніше, здійснюється шляхом створення додаткової облікової картки, зі вказівкою в системі обліку факту внесення змін, змісту змін та дати.
Постанова набуде чинності з дня його офіційного опублікування. Міністерства, інші центральні органи виконавчої влади, а також держадміністрації у тримісячний термін повинні забезпечити створення системи обліку та доступ до неї. Органам місцевого самоврядування рекомендують зробити те саме.
Нагадаємо, згідно Закону "Про доступ до публічної інформації", публічної є відтворена і задокументована будь-якими засобами і на будь-яких носіях інформація, отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка перебуває у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених законом.
http://news.ligazakon.ua/news/2011/12/16/53817.htm
|